Een klacht indienen

We proberen alles zo goed mogelijk te doen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij proberen altijd samen met u tot een oplossing te komen.

natuurlijk samen

We proberen alles zo goed mogelijk te doen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij proberen altijd samen met u tot een oplossing te komen.

Er zijn verschillende soorten klachten. Heeft u een reparatieverzoek? Of heeft u overlast van bijvoorbeeld uw buren? Meld dit dan via het contactformulier.

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u ons online klachtenformulier invullen. U kunt ook bijlagen toevoegen. Bijvoorbeeld foto's of een brief die te maken heeft met uw klacht. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen na het indienen van uw klacht contact met u op te nemen.

Na het verzenden van dit formulier ontvangt u een kopie hiervan op het e-mailadres dat u heeft ingevuld. Ontvangt u geen kopie? Neem dan contact met ons op.
Adres*
Wanneer is de klacht ontstaan?>
Heeft u zelf al actie tegen de klacht ondernomen?
Wat kan BrabantWonen doen om samen met u tot een oplossing te komen?
Klik hier of sleep uw bestanden om ze te uploaden. U kunt nog bestanden van maximaal MB selecteren. Alleen bestanden van het type docx, xlsx, pdf, jpg en png zijn toegestaan.
Velden met een * zijn verplicht.