Contact

Wilt u een medewerker spreken? Dat kan per telefoon, op kantoor, via mail of contactformulier of via Facebook Messenger. Net wat u het prettigste vindt.

natuurlijk samen
natuurlijk samen

Klantenservice

Vul ons contactformulier in

Gemiddeld binnen 3 werkdagen antwoord

Bel 088 281 60 00

Direct iemand aan de lijn

Stel uw vraag via Facebook

Op werkdagen gemiddeld binnen 3 uur reactie

info@brabantwonen.nl

Gemiddeld binnen 3 werkdagen reactie

Op dinsdag en donderdag van 8.30 tot 12.30 uur kunt u zonder een afspraak te maken bij ons terecht. Wilt u een afspraak bij ons op kantoor maken? Neem dan eerst contact met ons op. Afspraken kunnen worden gepland op maandag t/m donderdag tussen 9.00 en 16.30 uur en vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur. 

Voor dringende zaken belt u altijd, ook buiten kantooruren en in het weekend naar 088 281 60 00

Wilt u een medewerker spreken? Dat kan per telefoon, op kantoor, via mail of contactformulier of via Facebook Messenger. Net wat u het prettigste vindt.

Bellen

U kunt ons bellen van 8.00 tot 17.00 uur op 088 281 60 00. Bij zeer dringende technische storingen kunt u ook na sluitingstijd bellen.

Contactformulier

U kunt alle soorten vragen of opmerkingen kwijt op het contactformulier. U kunt ook wijzigingen aan ons doorgeven. Binnen drie werkdagen krijgt u antwoord. 

Gebruik dit formulier alleen als u in een appartementengebouw van BrabantWonen woont en u een brief van ons heeft gekregen over de wijzigingen bij de schoonmaak.

We verzamelen eerst alle vragen en kijken per appartementengebouw wat gebundeld kan worden. Hierdoor kan het wat langer duren voordat u reactie van ons krijgt.



Huurders die relatief veel huur betalen in verhouding tot hun inkomen, hebben mogelijk recht op eenmalige huurverlaging in 2023.

Hier vindt u meer informatie over huurverlaging.

Voor de meeste mensen gaat de huur dit jaar met 5,3% omhoog. 

Hier vindt u meer informatie over de huurverhoging.

Normaal gesproken gaat de huur elk jaar wat omhoog. Maar er zijn uitzonderingen waarbij er geen huur wordt verhoogd of verlaagd. Dit noemen we huurbevriezing.

Hier vindt u meer informatie over huurbevriezing.

Automatische Incasso
Bent u liever niet te laat met betalen? Maak dan gebruik van automatische incasso. U kunt BrabantWonen machtigen de huur automatisch van uw bankrekening af te schrijven. De huur wordt de 5e dag van de maand automatisch afgeschreven.

Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Door akkoord te gaan verleent u toestemming aan BrabantWonen om bedragen af te schrijven van uw bankrekening voor de huur van de woning, garage of parkeerplaats.

De huur wordt automatisch afgeschreven op de 5e dag van de maand.

U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail met de ingangsdatum waarop de huur automatisch wordt afgeschreven. Ontvangt u geen e-mail? Neem dan contact met ons op.

Om BrabantWonen toestemming te geven automatisch bedragen van uw bankrekening af te schrijven voor de huur van uw woning, garage of parkeerplaats dient u hier 'Ja' te kiezen.

Uw aanvraag voor een betalingsregeling wordt eerst door BrabantWonen beoordeeld. U ontvangt van ons bericht of wij akkoord gaan met uw voorstel.

Heeft u geldproblemen? Neem dan meteen contact met ons op!

Wist u dat u eenvoudig en snel lid kunt worden van het Glasfonds via Mijn BrabantWonen?

Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen.

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Dan kunt u dat hier melden. Is er iets kapot in uw woning of gebouw? Kies dan voor onderwerp 'reparatieverzoek'.

Meer informatie leest u op de pagina 'Een klacht indienen'.

Overlast kan soms vervelend zijn. Op onze website vindt u informatie en tips hoe u met overlast kunt omgaan en wat u daar (zelf) aan kunt doen.

Lees meer op de pagina overlast en veiligheid.

Wist u dat u eenvoudig en snel zelf uw reparatie kunt melden via Mijn BrabantWonen? Bij sommige kleine reparaties kunt u een tijdsblok aangeven waarop we bij u langs kunnen komen.

Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen of vul het reparatieformulier in op onze website.

Wist u dat u eenvoudig en snel een serviceabonnement kunt afsluiten via Mijn BrabantWonen?

Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen.

Wist u dat u eenvoudig en snel uw telefoonnummer kunt wijzigen via Mijn BrabantWonen?

Log in op Mijn BrabantWonen om dit zelf te regelen.

Wilt u energiezuiniger leven? Of uw woning aanpassen zodat u langer thuis kunt blijven wonen? U kunt BrabantWonen vragen bepaalde verbeteringen aan te brengen in uw huis. U betaalt daarvoor een kleine huurverhoging.

Op de pagina Verbeteringen op maat leest u welke verbeteringen hieronder vallen.

Adres*
Ik wil graag de volgende verbetering(en) op maat aanvragen:

Als u bestanden meestuurt zorg dan dat uw persoonlijke gegevens zoals burgerservicenummer (BSN) onleesbaar zijn gemaakt.

Klik hier of sleep uw bestanden om ze te uploaden. U kunt nog bestanden van maximaal MB selecteren. Alleen bestanden van het type docx, xlsx, pdf, jpg en png zijn toegestaan.

Velden met een * zijn verplicht.

Langskomen

Locatie Oss
088 281 60 00
Venusstraat 2
5345 LP  Oss
Route

Locatie ’s-Hertogenbosch
088 281 60 00
Graafseweg 294
5213 AS ’s-Hertogenbosch
Route

Contactpersonen in de wijk

Wilt u weten welke medewerkers van ons actief zijn in uw wijk? Bekijk dan de pagina Wijkbeheer.

Zakelijke gegevens

Rabobank Oss NL58RABO0140400885
KvK 16024144
BTW-nummer NL002713937B01
Fiscaal nummer 0027.13.937

Onze inkoopvoorwaarden

Aedes Algemene Inkoopvoorwaarden BrabantWonen
Facturering aan Stichting BrabantWonen
Handboek Technisch Kwaliteitsbeleid

Pers

Voor alle journalistieke vragen kunt u contact opnemen met de persvoorlichter van BrabantWonen, 088 281 62 30. Dit telefoonnummer is uitsluitend bedoeld voor persvragen.

Mijn BrabantWonen

Via Mijn BrabantWonen kunt u makkelijk een paar zaken direct regelen. Zoals uw gegevens wijzigen, huur betalen, een reparatieverzoek doen of een medehuurder aanmelden.

  • Delen

Regel uw zaken eenvoudig via
Mijn BrabantWonen.

Het klantportaal voor u!