Een klacht doorgeven

We proberen alles zo goed mogelijk te doen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij proberen altijd samen met u tot een oplossing te komen.

natuurlijk samen

We proberen alles zo goed mogelijk te doen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij proberen altijd samen met u tot een oplossing te komen.

Er zijn verschillende soorten klachten. Heeft u een reparatieverzoek? Of heeft u overlast van bijvoorbeeld uw buren? Neem dan contact met ons op via Ik wil iets laten repareren of Ik wil overlast melden.

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u ons online klachtenformulier invullen. U kunt ook bijlagen toevoegen. Bijvoorbeeld foto's of een brief die te maken heeft met uw klacht. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen na het indienen van uw klacht contact met u op te nemen.

Ik wil een klacht doorgeven
Sluiten

Klachtenformulier

1. Uw gegevens

  • Velden met een * zijn verplicht.
  • Na het verzenden van dit formulier ontvangt u een kopie hiervan op het e-mailadres dat u heeft ingevuld. Ontvangt u geen kopie? Neem dan contact met ons op.
  • Adres*
Deze site is beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

2. Klacht

  • Wanneer is de klacht ontstaan?
  • Heeft u zelf al actie tegen de klacht ondernomen?
Deze site is beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

3. Oplossing

  • Wat kan BrabantWonen doen om samen met u tot een oplossing te komen?
Deze site is beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.