Via ons klantportaal Mijn BrabantWonen kunt u heel eenvoudig een reparatieverzoek melden, uw huur betalen, alles over uw contract bekijken of uw persoonlijke gegevens wijzigen.
Via ons klantportaal Mijn BrabantWonen kunt u heel eenvoudig een reparatieverzoek melden, uw huur betalen, alles over uw contract bekijken of uw persoonlijke gegevens wijzigen.
Benieuwd hoe dit in z’n werk gaat? Bekijk onderstaande video en ontdek de mogelijkheden van Mijn BrabantWonen.
De eerste keer dat u Mijn BrabantWonen bezoekt, moet u zich registreren. Via de knop 'Ik ben hier nieuw' kunt u de eerste keer eenvoudig inloggen met de registratienaam en registratiecode die u in twee aparte brieven of e-mails van ons heeft ontvangen. Heeft u deze gegevens niet meer in uw bezit neem dan contact met ons op.
Bent u vergeten met welk e-mailadres u inlogt? Neem dan even contact met ons op. Of bent u uw wachtwoord vergeten of wilt u dit wijzigen? Ga dan naar Mijn BrabantWonen om deze gegevens op te vragen.